Reklamdio

Reklamdio Profesyonel Reklam Bloğu

Bir reklam (genellikle reklam veya reklamlar olarak kısaltılır) ilgi, etkileşim ve satışları çekmek için bir ürünün, markanın veya hizmetin bir izleyiciye tanıtılmasıdır. Reklamlar, içerikten etkileşimli videoya kadar pek çok biçimde gelir ve uygulama pazarının önemli bir özelliği haline gelmiştir.

Profesyonel Hizmet Tanıtımı Nasıl Yapılır?

Profeyonel bir hizmet tanıtımı nasıl yapılır? Yeni bir hizmet bulmak oldukça önemlidir. Bu hizmet hazır olduğunda, onu başlatmak ve tanıtmak denklemin diğer yarısıdır. Çevrenizdeki en iyi hizmeti sunuyor olabilirsiniz ancak, bunu doğru bir şekilde tanıtmazsanız; fırsatları kaçırmanız ve hatta sonunda para kaybetmeniz muhtemeldir.

İşletmeniz için yeni bir hizmeti tanıtmaya gelince sonsuz seçenekler varmış gibi görünebilir. Nereden başlayacağınızı ve hangi terfi yöntemlerinin size en iyi sonuçları vereceğini anlamak zor olabilir. Gerçek şu ki işletmenizi tanıtmanın birçok düşük maliyetli yolu vardır. Neyin işe yarayacağı sektörünüze tekliflerinize ve hedef kitlenize bağlı olabilir. Aşağıdaki yöntemlere bir göz atın ve hangilerinin işletmeniz için en mantıklı olduğunu görün.

Yeni bir hizmet bulmak oldukça önemlidir.

Hizmet tanıtmanın en iyi yolları

Sadık müşterilere özel bir önizleme sunun. Sadık müşterileriniz ürününüzü nasıl tanıtacağınızın önemli bir parçasıdır. Çünkü büyük olasılıkla yalnızca satın almakla kalmaz aynı zamanda ağlarına da tanıtabilirler. Bu özel yüz yüze veya sanal lansman öncesi parti şeklinde olabilir. Çevrim içi bir tür önizleme veya demo. Ya da test etmek ve geri bildirim vermek için özel bir davet bile olabilir. Sadık müşterilere yönelik bu özel teklifler onlara ne kadar değer verdiğinizi güçlendirir. Ayrıca sadakatlerini korumaya yardımcı olur .

Özel bir tanıtım teklifi kullanın.

Yeni hizmetinizi sadece duyurmak yerine onu özel bir tanıtım anlaşmasının parçası olarak sunabilirsiniz. Bu anlaşma aşağıdakiler dahil birçok şekilde olabilir:

  • İndirimli fiyatlandırma
  • İndirimli oranlı paket veya paketler
  • Tamamlayıcı bir işletme ile ortak tanıtım
  • Satın alma ile kupon veya kuponlar
  • Bir alana bir bedava fırsatları
  • Bir sadakat programınız varsa puanları ikiye katlayın
  • Her tavsiye için ücretsiz hediye

Promosyonunuz ne olursa olsun sonsuza dek sürmeyeceğini vurguladığınızdan emin olun. Satın alma gücü zamana veya envantere göre sınırlı olan müşteriler satın alma konusunda daha aciliyet hissedeceklerdir.

Bir sosyal medya yarışması düzenleyin.

Sosyal medya yarışmaları müşterilerle bağlantı kurmanın işletmeniz için daha fazla hayran; takipçi ve potansiyel müşteri getirmenin eğlenceli ve kolay bir yoludur. Facebook yarışmaları kampanya başına ortalama % 34 yeni müşteri kazanıyor. Bu platformun düşük organik erişimiyle mücadele etmenin harika bir yoludur .

Konumlandırma söz konusu olduğunda Facebook veya Instagram çekilişinizin kazananları yeni teklifinizi ilk alan kişi olma; ücretsiz veya indirimli bir fiyatla alma fırsatını elde etmelidir. İçeriği yalnızca ana kampanyayı yürütmek için kullandığınız sosyal platformda değil tüm pazarlama kanallarınızda duyurduğunuzdan emin olun. Bu diğer sosyal medya kanallarınızı web sitenizi e-posta haber bültenlerini ve hatta ücretli online reklamları içerir.

Yeni teklifiniz için daha fazla heyecan ve alıcı oluşturmanın yanı sıra sosyal medya hesabınızla artan etkileşim muhtemelen web sitenize; daha fazla trafik çekecek işinizi yeni müşterilerin önüne çıkaracak ve hedef kitlenizle bağlantı kurmanın eğlenceli bir yolunu oluşturacaktır.

Bir blog yazısı yazın.

Yeni ürün veya hizmeti tanıtırken müşterilerin gidebileceği bir açılış sayfanız olmayabilir. Sonuçta, yeni teklifiniz sadece mevcut bir platform veya hesapta bir yükseltme olabilir. Bu durumda amacınız daha fazla müşteri kazanmak değil mevcut müşterilerinizin, ilgisini çekmek veya hareketsiz müşterilerle yeniden etkileşime geçmek olabilir.

Yeni başlatılan öğeye yazılan bir blog yazısına sahip olmak aksi takdirde bir açılış sayfasına dahil edeceğiniz tüm ayrıntılar; özellikler ve faydalar hakkında derinlemesine bilgi almanın harika bir yoludur. Blog gönderisinin bağlantısını e-posta aracılığıyla paylaşabilirsiniz. Bir açılış sayfanız olsa bile bir blog yazısı yeni teklifinizi duyurmak için hala harika bir kanaldır. Açılış sayfasına bağlanmanız için size bol miktarda fırsat sunar. Yeni ürün veya hizmetleri tanıtan daha fazla blog yazı örnekleri için bizi takip edin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar