Reklamdio

Reklamdio Profesyonel Reklam Bloğu

Bir reklam (genellikle reklam veya reklamlar olarak kısaltılır) ilgi, etkileşim ve satışları çekmek için bir ürünün, markanın veya hizmetin bir izleyiciye tanıtılmasıdır. Reklamlar, içerikten etkileşimli videoya kadar pek çok biçimde gelir ve uygulama pazarının önemli bir özelliği haline gelmiştir.

Bir Hizmet İşletmesi Reklamı Nasıl Yapılır?

Bir hizmet işletmesinin reklamı nasıl yapılır. Herhangi bir küçük işletmenin reklamını yapmak zor olabilir ancak bir hizmet işletmesinin reklam vermesi en zor olanıdır. Bir hizmet işi doğası gereği daha kişiseldir. Çünkü ürün satmak yerine gerçekten sattığınız şey sizin veya çalışanlarınızın kendi beceri ve yetenekleridir. Reklam harcamalarından en iyi şekilde nasıl yararlanacağınız aşağıda açıklanmıştır.

Herhangi bir küçük işletmenin reklamını yapmak zor olabilir.

İşletmenizi benzersiz kılan şeyleri bulun

İşinizde hangi konuda iyisiniz, uzmanlık küçük bir hizmet işletmesinin rakip kalabalığından uzaklaşmasına yardımcı olabilir. Alandaki konumunuzu geliştirmek için hizmetinizin hangi yönünü vurgulayabileceğinize bir gözatın. Hizmet faydalarına odaklanın. Kimlik bilgileriniz ve deneyiminiz hakkında konuşmak yerine odağı potansiyel müşterinizin alacağı faydalara kaydırın. Müşterilerin duymak istediği şey budur. Hizmetlerle ilgili listelediğiniz her özellik kitlenizin hatırlamasını istediğiniz bu özelliklerin faydalarıdır.

Çabalarınızı hedefleyin

Sunduğunuz şeye en çok kimin ihtiyacı var? Herkese her şeyi pazarlayamazsınız. Dev şirketler bile ulaşmaya çalıştıkları müşteriyi tam olarak biliyor. Hedef kitlenizin yaş aralığını gelir seviyesini ilgi alanlarını ve cinsiyetini göz önünde bulundurun. Bu grup hakkında olabildiğince çok şey öğrenin. Dikkate alabileceğiniz birçok başka faktör olsa da bu birkaç faktör sizi doğru yönde hareket ettirecektir.

Mesajı pazarla eşleştirin

Hedef pazarınızın, kim olduğunu ve neden sunduklarınıza ihtiyaç duyduklarını belirlediniz. Şimdi bu gruba en iyi nasıl ulaşılabileceğini değerlendirme zamanı. Ne okur, görüntüler ve dinlerler? Hangi ürünleri satın alıyorlar? Diğer işletmeler bu gruba nasıl ulaşıyor? Bu en etkili pazarlama stratejilerinizin ne olacağını belirlemenize yardımcı olacaktır.

Bütçenizi düşünün

Her ortamda reklam vermenin düşük maliyetli yolları vardır ve hedeflerinize ulaşmak için birinci sınıf noktalara ihtiyacınız yoktur. Çoğu işletme brüt satışlarının yaklaşık yüzde 2 ila 5'ini reklama harcıyor. Sizinki yeni bir işletme ise bu rakamı satışlarınızın ne olacağını tahmin ettiğinizden tahmin edebilirsiniz.

Reklam başına maliyeti belirleyin

Birden çok küçük reklam genellikle tüm bütçenizi tüketen tek bir büyük reklamdan daha etkilidir. Radyo spotları televizyondan çok daha düşük bir maliyete sahip olabilir. Pek çok başarılı işletme yalnızca gazetelerde sınıflandırılmış ilanlar yayınlamaktadır. Web siteleri, binlerce potansiyel müşteriye çok az maliyetle veya ücretsiz olarak ulaşan bir altın madeni olabilir. Televizyonda radyoda gazetede özel ilgi alanları, bir basın bülteni bedeli karşılığında veya sadece haber departmanına; var olduğunuzu sizi benzersiz kılan şeyleri bildirmek için alınabilir.

Tutarlı olun

Neyin işe yaradığını bulduğunuzda ona bağlı kalın. Seçtiğiniz yöntem umduğunuz kadar işe yaramasa bile genellikle birkaç ay daha onunla kalmak için ödeme yapar. Bir reklama aşinalık genellikle ilk gördüklerinde yanıt vermeyen müşterileri getirir. Size ihtiyaç duyduklarında yanınızda olacağınızı bilmeleri gerekir. İhtiyacınız olan tüm işe sahip olduğunuzda reklamlarınızdan vazgeçmeyin. Meşgul kalmak istiyorsanız sabit reklamcılık anahtardır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar