Bir İşletmenin Reklamını Nasıl Yapabilirsiniz?

İşletme reklamı nasıl yapılır sorusu hakkında sizi bilgilendirelim. Herhangi bir küçük işletmenin reklamını yapmak zor olabilir, ancak bir hizmet işletmesinin reklamını yapmak en zor olanıdır. Bir hizmet işi doğası gereği daha kişiseldir. Çünkü ürün satmak yerine aslında sattığınız şey kendi beceri ve yeteneklerinizdir. Reklam harcamanızdan en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır. Konuyu anlamanız tavsiye edilir.

İşletmenizi En İyi Nasıl Tanıtırsınız?

İlk olarak, işletmenizi neyin benzersiz kıldığını öğrenin. İşinizde hangi konuda iyi olursanız olun, uzmanlık, küçük bir hizmet işletmesinin kalabalıktan sıyrılmasına yardımcı olabilir. Sahadaki konumunuzu iyileştirmek için hizmetinizin hangi yönünü vurgulayabileceğinize bir göz atın. Hizmet avantajlarına odaklanın. Kimlik bilgileriniz ve deneyiminiz hakkında konuşmak yerine, potansiyel müşterinizin kazanacağı avantajlara daha fazla odaklanın. Müşterilerin duymak istediklerinin fayda olduğunu unutmayın. Hizmetler hakkında listelediğiniz her özellik, hedef kitlenizin hatırlamasını istediğiniz özelliklerin faydalarıdır. Müşterinin elde edeceği avantajlar her zaman dikkat çeker.

Çabalarınızı hedefleyin

Sunmak zorunda olduğunuz şeye en çok kimin ihtiyacı var? 

Her şeyi herkese pazarlayamazsınız. Dev şirketler bile ulaşmaya çalıştıkları müşteriyi tam olarak biliyor. Hedef kitlenizin yaş aralığını, gelir düzeyini, ilgi alanlarını ve cinsiyetini göz önünde bulundurun. Bu grup hakkında öğrenebildiğiniz kadar çok şey öğrenin. Dikkate alınması gereken birçok başka faktör olsa da, bu birkaç faktör sizi doğru yönde ilerletecektir. Her faktör kendi içinde birçok detayı barındırır.

Mesajı pazarla eşleştirin

Hedef pazarınızın kim olduğunu ve sunduklarınıza neden ihtiyaç duyduklarını belirlediniz. Şimdi bu gruba en iyi nasıl ulaşılacağını düşünmenin zamanı geldi. Mevcut müşteri davranışını ele alarak dikkatli olun.

  • Ne okuyorlar, izliyorlar ve dinliyorlar?
  • Hangi ürünleri alıyorlar?
  • Diğer işletmeler bu gruba nasıl ulaşıyor?

Bu, en etkili pazarlama stratejilerinizin ne olacağını belirlemenize yardımcı olacaktır.

Bütçenizi göz önünde bulundurun

Herhangi bir ortamda reklam vermenin düşük maliyetli yolları vardır ve hedeflerinize ulaşmak için premium noktalara ihtiyacınız yoktur. Çoğu işletme, brüt satışlarının yaklaşık yüzde 2 ila 5'ini reklama harcıyor. Sizinki yeni bir işletmeyse, satışlarınızın ne olacağını tahmin ettiğinizden bu sayıyı tahmin edebilirsiniz.

Reklam başına maliyeti belirleyin

Birden çok küçük reklam, genellikle tüm bütçenizi tüketen tek bir büyük reklamdan daha etkilidir. Radyo spotları televizyondan çok daha ucuza mal olabilir. Birçok başarılı işletme, gazetelerde yalnızca sınıflandırılmış ilanlar yayınlar. Web siteleri, binlerce potansiyel müşteri için çok az veya ücretsiz bir altın madeni olabilir. Televizyona, radyoya, gazeteye, basın bülteni fiyatına veya sadece haber departmanına özel ilgi Varlığınız, sizi neyin benzersiz kıldığını size bildirmek için alınabilir.

Güvenilir ve tutarlı olun

Neyin işe yaradığını bulduğunuzda, ona bağlı kalın. Seçtiğiniz yöntem umduğunuz kadar iyi çalışmasa bile, genellikle birkaç ay daha buna bağlı kalmaya değer. Bir reklama aşinalık, genellikle ilk gördüklerinde yanıt vermeyen müşteriler getirir. Size ihtiyaç duyduklarında yanlarında olacağınızı bilmeleri gerekir. İhtiyacınız olan tüm işlere sahip olduğunuzda reklamlarınızdan vazgeçmeyin. Meşgul kalmak istiyorsanız sabit reklam çok önemlidir.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski