Profesyonel bir şirketin hizmetlerinin nasıl tanıtılacağı sorusunu netleştirelim. Yeni bir servis bulmak çok önemlidir. Bu hizmet hazır olduğunda, onu başlatmak ve tanıtmak denklemin diğer yarısıdır. Piyasadaki en iyi hizmeti veriyor olabilirsiniz, ancak bunun tanıtımını düzgün bir şekilde yapmazsanız, fırsatları kaçırmanız ve hatta para kaybetmeniz olasıdır. İşiniz için yeni bir hizmetin tanıtımı söz konusu olduğunda, sonsuz seçenek varmış gibi görünebilir. Nereden başlayacağınızı ve hangi terfi yöntemlerinin size en iyi sonuçları vereceğini anlamak zor olabilir. Gerçek şu ki, işinizi tanıtmanın birçok düşük maliyetli yolu var. Neyin işe yaradığı sektörünüze, tekliflerinize ve hedef kitlenize bağlı olabilir. Aşağıdaki yöntemlere bir göz atın ve hangilerinin işletmeniz için en anlamlı olduğunu görün.
Hizmetleri tanıtmanın en iyi yolları
Sadık müşterilere özel bir ön izleme sunun. Sadık müşterileriniz, ürününüzü nasıl tanıttığınızın önemli bir parçasıdır. Çünkü büyük olasılıkla sadece satın almakla kalmayacak, aynı zamanda ağlarına da tanıtacaklar. Bu, özel bir yüz yüze veya tanıtım öncesi sanal parti şeklini alabilir. Bir tür çevrimiçi ön izleme veya gösteri, hatta test etmek ve geri bildirim sağlamak için özel bir davet olabilir. Sadık müşterilere yönelik bu özel teklifler, onlara ne kadar değer verdiğinizi pekiştiriyor. Ayrıca sadakatlerini korumalarına yardımcı olur.
Özel bir tanıtım teklifi kullanın
Yeni hizmetinizi sadece duyurmak yerine, özel bir promosyon kapsamında sunabilirsiniz.
Bunlar, aşağıdakiler de dahil olmak üzere birçok biçimde olabilir:
- İndirimli fiyatlandırma
- İndirim oranı paketi veya paketler
- Tamamlayıcı bir işletme ile ortak tanıtım
- Kupon veya satın alma ile kuponlar
- Bir alana bir bedava fırsatlar
- Sadakat programınız varsa puanları ikiye katlayın
- Her yönlendirme için ücretsiz hediye
Tanıtımınız ne olursa olsun, sonsuza kadar sürmeyeceğini vurguladığınızdan emin olun. Satın alma gücü zamanla veya envanterle sınırlı olan müşteriler, satın alma konusunda daha acil hissedeceklerdir.
Bir sosyal medya yarışması düzenleyin
Sosyal medya yarışmaları, işletmeniz için daha fazla hayranla müşterilerle bağlantı kurmanıza olanak tanır. Takipçileri ve potansiyel müşterileri çekmenin eğlenceli ve kolay bir yolu olabilir. Facebook yarışmaları kampanya başına ortalama %34 yeni müşteri kazanıyor. Bu, platformun düşük organik erişimiyle mücadele etmenin harika bir yoludur. Konumlandırma söz konusu olduğunda, Facebook veya Instagram çekilişinizin kazananları, yeni teklifinizi ilk alan kişilerdir. Ücretsiz veya indirimli bir fiyata satın alma fırsatına sahip olmalıdır.
İçeriği yalnızca ana kampanyayı yürütmek için kullandığınız sosyal platformda değil, tüm pazarlama kanallarınızda duyurduğunuzdan emin olun. Buna diğer sosyal medya kanallarınız, web siteniz, e-posta haber bültenleri ve hatta ücretli çevrimiçi reklamlar dahildir. Yeni teklifiniz için daha fazla heyecan ve alıcı yaratmanın yanı sıra, sosyal medya hesabınızla artan etkileşim muhtemelen web sitenize yönlendirecektir; Daha fazla trafik çekecek, işletmenizi yeni müşterilerin önüne çıkaracak ve hedef kitlenizle bağlantı kurmanın eğlenceli bir yolunu yaratacaktır.
Bir blog yazısı yazın
Yeni bir ürün veya hizmetin tanıtımını yaparken müşterilerin gidebileceği bir açılış sayfanız olmayabilir. Ne de olsa, yeni teklifiniz mevcut bir platforma veya hesaba yükseltme olabilir. Bu durumda hedefiniz daha fazla müşteri kazanmak değil, mevcut veya aktif olmayan müşterilerinizle yeniden etkileşim kurmak olabilir. Yeni başlatılan öğe üzerine yazılmış bir blog gönderisine sahip olmak, normalde bir açılış sayfasına ekleyeceğiniz tüm ayrıntılardır. Bu, özellikler ve avantajlar hakkında derinlemesine bilgi almanın harika bir yoludur. Blog gönderisinin bağlantısını e-posta yoluyla paylaşabilirsiniz. Bir açılış sayfanız olsa bile, bir blog gönderisi yeni teklifinizi duyurmak için harika bir kanaldır. Açılış sayfasına bağlanmak için size birçok fırsat sunar. Yeni hizmetleri tanıtan bir blog yazısı örneği için bizi takip edin.
Yorum Gönder