Ürün tanıtımı, yeni müşterileri ürününüze çeken cazibedir. İşin püf noktası, işletmenize, bütçenize ve hedef müşterilerinize uygun bir reklam biçimi bulmaktır. Basılı medya gibi geleneksel medya ve sosyal ağlar gibi yeni medyanın da avantajları olduğu için seçim yapabileceğiniz birçok seçeneğiniz var. Yüksek trafikli web sitelerinde reklam vermek, işletmenizin reklamını yapmanın bir yoludur. Facebook gibi sosyal ağ siteleri, reklamverenlerin çok özel demografik bilgileri hedeflemesine olanak tanıyan reklam programlarına sahiptir. Bu reklamlar, yalnızca ürününüzün hedef pazarının özelliklerini karşılayan profillerin yanında görünür.
Sosyal Medya Pazarlamacılığı
Sosyal medya platformları, yeni işletmeler için çekici bir pazarlama aracıdır çünkü orada kendinizi tanıtmanın çok az parasal maliyeti vardır veya hiç yoktur. İşin püf noktası, bir varlık oluşturmak ve içeriğinizi takip etmeye değer olacak kadar ilgi çekici hale getirmek için önemli miktarda zaman harcamaktır. Takipçileriniz için sık sık yapılan indirimler, eşantiyonlar veya "flash fırsatlar" şeklindeki bonuslar çok yardımcı olabilir. Somut bir ürününüz varsa, geniş bir takipçi sayısına sahip etkili blog yazarlarına inceleme birimleri sağlayarak sağlam bir ağızdan ağza iletişim kurabilirsiniz.
Geleneksel Gazete Reklamları
Geleneksel bir reklam biçimi olan günlük ve haftalık gazete reklamları, belirli coğrafi mahalleleri hedeflemenizi sağlar. Reklama kupon gibi bir teşvik eklemek, reklamın etkililiğini değerlendirmenize yardımcı olabilir. Örneğin işletmenizle ilgili bir bölümde reklam satın almak; Ev ve bahçe bölümünde bir ev tadilatı işinin reklamı da hedef müşterilere ulaşmanıza yardımcı olabilir.
Hedefli Radyo Reklamcılığı
Akılda kalıcı bir jingle ve hızlı slogan, bir radyo reklamının etkinliğini artırabilir. Seçtiğiniz istasyonu hedef demografinizle eşleştirmek çok önemlidir. 35-64 yaş arası yetişkinlere ulaşmak istiyorsanız, çağdaş bir yetişkin istasyonu iyi bir seçimdir. 18-24 yaş arası gençlere ulaşmak için alternatif veya şehir istasyonu iyidir. Radyonun yüzde 45 güven derecesi ile yayın sırasında nüfusun yaklaşık yüzde 59'una ulaşabilirsiniz.
Yerel veya Ulusal Televizyon Reklamcılığı
Yerel kanallardaki televizyon reklamlarının yapımı zaman ve çaba gerektirebilir. Ancak, özellikle yüksek fiyatlı bir ürün veya hizmet satıyorsanız etkili olabilir. Ulusal bir TV reklamının maliyeti düşük olabilir, ancak bu fiyat pazara ve programa bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir. Bir TV reklamı, radyoya yanıt vermeyen müşterilere ulaşabiliyorsa, fiyat farkını kesinlikle haklı gösterebilirsiniz.
Topluluk Önünde Konuşma Etkinlikleri
Sattığınız ürün kendi uzmanlığınızla ilgiliyse topluluk önünde konuşma harika bir reklam olabilir. Hizmetlerinizi, çalıştaylarınızdan veya konferanslarınızdan yararlanabilecek kuruluşlara sunun. Kitlenizi hizmetleriniz hakkında konuşmaya teşvik etmek için etkinliğe kartvizitler ve promosyon malzemeleri getirin.
Kapı Askıları
Mahalleyi araştırmak, posta kutularına el ilanları yerleştirmek veya kapı kollarına reklam asmak, belirli bir alanı hedeflemek ve potansiyel müşterilerin bilgilerinizi görmesini sağlamak için iyi bir yoldur. Çoğu ev sahibi bilgileri atsa bile, bir avuç müşteri kazanmak, pazarlama kampanyası yatırımından olumlu bir getiri elde etmek için yeterli olabilir.
Etkinlik Sponsorluğu ve Katılımlar
Etkinlik sponsorluğu yoluyla ürün veya hizmetinizin reklamını yapmak birçok şekilde olabilir. Etkinlik programında bir teşekkür mesajı alabilir, örnek bir ürün sunabileceğiniz bir mekana sahip olabilir veya etkinlik afişlerinde şirket logonuz yer alabilir. Diğer bir seçenek de mekana firmanızın logosunu taşıyan bir damga basmak; Katılımcılar daha sonra bir veya iki gün boyunca logonuza sahip olacaklar.
Yorum Gönder